ALA LERNER A LANSAT PRIMUL BRAND DE LENJERIE DE LUX ÎN MOLDOVA

ALA LERNER A LANSAT PRIMUL BRAND DE LENJERIE DE LUX ÎN MOLDOVA

Această poveste de succes este despre senzualitate, eleganță, feminitate, dar și despre puterea și curajul unei femei care a revenit în Moldova și astăzi croiește o afacere frumoasă acasă.

O prezentăm pe Ala Lerner, un nume nou în businessul din Moldova, creatoarea brandului autohton “b’Queen”. Pe piața Republicii Moldova sunt câteva branduri de lenjerie de lux, aduse din străinătate, iar “b’Queen” este primul brand autohton de lenjerie de lux, lansat în anul 2016. Lenjeria intimă este o piesă vestimentară importantă atât pentru femei, cât și pentru bărbați. Aceasta trebuie să protejeze intimitatea femeii, dar și să-i ofere eleganță și senzualitate. Femeia de afaceri consideră că lenjeria intimă, la fel ca și îmbrăcămintea, trebuie purtată cu atitudine, care neapărat trebuie să includă o doză de feminitate.

Peste hotare a înțeles că vrea să croiască o afacere frumoasă acasă

Până la crearea acestui articol vestimentar, primul și unicul din categoria de lux, fabricat în Moldova, Ala a fost plecată mai mulți ani în Rusia, unde a lucrat la o companie de producere a lenjeriei luxoase. Acolo a decis să învețe cea de-a doua meserie de design interior și vestimentar, pe lângă profesia de istoric. A fost mai complicat, fiind printre străini, dar a reușit să iasă în evidență datorită talentului, creativității, sârguinței și cunoștințelor.

“Am avut parte de profesori foarte buni. Am studiat timp de 2 ani - o periodă în care trebuia să depun mult efort pentru a mă afirma și a demonstra că merit să fiu apreciată. Am reușit până la urmă să fac față provocărilor și să fiu remarcată prin reușitele mele, fiindu-mi de folos și cunoașterea istoriei și a restaurării arhitecturale”, ne-a povestit Ala.

După ce a finisat studiile, dorința de a deschide o afacere frumoasă în Moldova devenise și mai mare. Astfel, peste ceva timp, cu planuri mărețe în bagaj, moldoveanca a revenit acasă. Ala a adunat experiența de muncă de la compania austriacă de producere a lenjerie de lux în care a lucrat, studiile obținute în domeniul designului vestimentar plus banii câștigați în Rusia și a lansat o afacere acasă.                                                                                                                                                                   
Femeile merită să se simtă regine!

Brandul ”b’Queen” a fost lansat cu sloganul: “Fii regina vieții tale!”, ceea ce reprezintă un îndemn și un mesaj adresat tuturor femeilor din țara noastră, care nu trebuie neapărat să poarte coroane pentru a se simți regine. Ala consideră că, femeile din Moldova trebuie să se respecte mai mult și își dorește ca acestea să fie mai încrezute, să aibă grijă de frumusețea lor și să poarte o lenjerie calitativă, care asigură pielii sănătate și confort.

“Orice femeie se poate simți regină purtând o piesa b’Queen care exprimă senzualitate, eleganță și comoditate. b’Queen oferă tuturor femeilor, indiferent de vârstă și forme, lenjerie de lux, la confecționarea cărora se folsesc stofe cu fibră naturală, precum dantela, catifeaua, accesorii de lux și pietre swarovski. Femeile merită să poarte aceste piese sofisticate. În prezent, reprezentantele sexului frumos duc un mod activ de viață, reușind să se descurce în toate, gestionând chiar și afaceri. De aceea, la baza creării modelelor de lenjerie stă, în primul rând comoditatea, datorită căreia femeia se simte perfect”, ne-a mărturisit Ala Lerner.

În prezent, frumoasele creații “b’Queen” pot fi admirate și procurate în noul showroom deschis în sec. Botanica, unul excepțional, unde orice femeie se simte cu adevărat specială și poate să-și găsească modelul perfect, prețul fiind unul rezonabil pentru o lenjerie de lux.

O afacere trebuie alimentată cu investiții

Pe lângă banii proprii, Ala a reușit să obțină și un grant în baza unui program de investiții, în cadrul căruia a avut parte și de o instruire privind pașii de lansare a unei afaceri.

“În cadrul programului am reușit să-mi stabilesc scopul activității mele și să elaborez un plan de afaceri. Cu ajutorul grantului am procurat utilajul necesar pentru a începe producerea lenjeriei”, ne-a spus antreprenoarea. Ala Lerner a reușit să facă investițiile necesare pentru deschiderea afacerii, dar este conștientă că acestea nu se opresc aici. 

Colecții exclusive pentru barbați si adolescenți

În afaceri trebuie să fii flexibil și să fii pregătit pentru a lansa ceva nou și a face schimbări. Pe lângă colecțiile pentru femei, Ala planifică să creeze și lenjerie de corp pentru bărbați, dar și pentru adolescenți. Mai mult decât atât, femeia de afaceri își dorește să învețe tinerele, încă din adolescență, să aleagă corect o lenjerie potrivită și să poarte articole din stofe naturale.
“Lenjeria intimă este un detaliu foarte important! Este primul lucru care se atinge de corp si ea trebuie sa fie calitativă pentru ca pielea să respire. Încă din adolescență trebuie să fie clar cât de important este să alegi o lenjerie de corp cusută corect, din stofe naturale și nu în ultimul rând confortabilă’’, ne-a povestit Ala.  De asemenea, aceasta speră că va reuși în curând să creeze și prima colecție de costume de baie.

În Moldova femeile în afaceri au parte de suport și diverse oportunități

Ala Lerner este o femeie ambițioasă și foarte hotărâtă în ceea ce face. Este sigură că n-ar fi reușit să deschidă o afacere, dacă n-ar fi fost suficient de insistentă, perseverentă și curajoasă.

“Nu este ușor să gestionezi o afacere în R. Moldova, dar eu am revenit în țară fiind convinsă că voi reuși. Un avantaj este că, în ultimii ani, au apărut multe oportunități de finanțare, granturi care reprezintă un suport major pentru startup-uri.’’, ne-a spus antreprenoarea. Afacerea recent deschisă a creat 8 locuri de muncă, o echipă de care Ala se mândrește. Activitatea echipei presupune multă responsabilitate, deoarece un model perfect de sutien sau altă piesă de lenjerie de corp pornește de la construcția corectă a fiecărui detaliu, conform designului, în care este foarte important lucrul specialiștilor în proiectare. 
Femeia de afaceri este mereu informată despre noile tendințe, urmărește activitatea celor mai renumiți creatori, participă la prezentările de modă de peste hotare, dar principala sursă de inspirație, totuși râmân clientele ei și femeile cu care înteracționează.

Recent, de Ziua Îndrăgostiților a lansat o nouă colecție plină de pasiune și eleganță. De asemenea, lucrează intens asupra unei colaborări cu o companie din Moscova, iar pe lângă Rusia, antreprenoarea vrea să facă export și în alte țări.
Muncește mult la crearea colecțiilor sale pe care, în viitor, ar dori să le prezinte într-un show asemănător cu cel de la Victoria’s Secret, de organizarea căruia se va ocupa cu plăcere.

Povestea Alei ne demonstrează încă odată că, în R. Moldova, femeile au potențial în sfera businessului mic și mijlociu, contribuind direct la dezvoltarea economiei țării. Aceasta reușește zi de zi să înfrunte multe greutăți, dorind cu ardoare să-și îndeplinească toate visurile.

7933 Voturi

VOTARE FINISATA

ALA LERNER A LANSAT PRIMUL BRAND DE LENJERIE DE LUX ÎN MOLDOVA
ALA LERNER A LANSAT PRIMUL BRAND DE LENJERIE DE LUX ÎN MOLDOVA
ALA LERNER A LANSAT PRIMUL BRAND DE LENJERIE DE LUX ÎN MOLDOVA
ALA LERNER A LANSAT PRIMUL BRAND DE LENJERIE DE LUX ÎN MOLDOVA
ALA LERNER A LANSAT PRIMUL BRAND DE LENJERIE DE LUX ÎN MOLDOVA
ALA LERNER A LANSAT PRIMUL BRAND DE LENJERIE DE LUX ÎN MOLDOVA
ALA LERNER A LANSAT PRIMUL BRAND DE LENJERIE DE LUX ÎN MOLDOVA